23 Nisan Sürprizi


23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun.
Sevgili Deli Anne birgün yazmıştı:  tam hatırlayamadım ya instagram hesabında veya blogunda
Çocukların eline fotoğraf makinası verin, bakın neler çekiyorlar diye.. Bende o an gülümsemiştim. Kızım eline telefonu geçirmesin ilk yaptığı iş hemen fotoğraf çekmek olurdu.  Genelde fotoğraflarda görüntü veya temiz görüntü yakalamayamazdı.

Bugün telefonu elime alıp fotoğraflara baktığımda bu kareleri gördüm. Sabah çekmiş. Yine giymiş, takmış takıştırmış. Benim bilekliğimin birini bacağına takmış, ve kendi ayaklarını çekmiş. Çok güldüm. Kuzum bana en güzel 23 Nisan armağınını verdi. Bugün çocuk bayramı ama çocuklar gibi sevinen ben oldum.
Çocuklarımızın mutluluğu birgünle sınırlı kalmasın. Ben/biz bunun için, o hep mutlu olsun diye uğraşıyoruz :)
Günüm ne kadar kötü, olumsuz,yorucu da geçse çocuk olunca, ve bu çocuğun gözleri parlıyor, yüzü gülüyorsa herşey uçup gidiyor.
Bu fotoğraf bazılarına anlamsız gelsede bana çok şey anlatıyor. Ve bu yüzden çok kıymetli.. Var mı sizinde, her baktığınızda gülümseten özel kareler? Eminim vardır ;) Bunlar yüreğe çöken ağırlığın ilacı gibidir..
Miniğim ve papileri, rengarenk, neşeli dünyası  ve ben size musmutlu bir hafta dileriz ;)

Yorumlar