Közlenmiş Domates Çorbası & Duyuru ^_^

Herkese hayırlı,huzurlu Cumalar dilerim.

Dün bu çorbayı kızıma yaptım ve severek yediği için mutlu oldum. Yemeseydi, sevmeseydi paylaşırmıydım, evet tabii ki paylaşırdım. O sevmez ama belki başka çocuklar sevebilir, annelere fikir olabilir diye eklerdim tabii ;)

Buna ek bir duyuru yapmak istiyorum:
Yeni bir blog açtım, sebeplerini de yazdım ;)
Takip ederseniz, yorum bırakırsanız sevinirim. Öğrenmenin sınırı yok, kendimi de ileriye götürebilmem için eleştirileriniz, fikirleriniz benim için önemli.
İşte böyle ;)


Ek 2 Not:
1.Günde yaklaşık 100-120 mail alıyorum. Lütfen maillerinizi 8-10 kez tekrarlamayın. Hepsine geri dönmeye çalışıyorum, yalnız 1 hafta sürebilir. Lütfen sabırlı olun.
2. Yakında kendin yap (diy do-it-yourself) videoları yapıcam, bunun için vakti,malzemeyi,konsepti hepsini organize etmem lazım ama gelicek. Bununla ilgili gelen maillerde beni çok mutlu ediyor gerçekten.

Unuttuğum var  mı? ;) xx

Yorumlar

  1. Merhaba ben sizin chai Latte tarifinizin altında olan ilk yorum benim ki 3 aralık olandır 2 kez yazdim ayni yorumu ben ama yinede beklerim sizin cevabınızı! Biliyorum resmen sizi soru yağmuruna tutuyoruz bence... iyiki sizin gibi bir insan çıkarmış allah bizim karşımıza simdiden tsk.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Gözümden kaçmış olabilir, kasıtlı değil. Hemen bakıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, karabuğday ile ilgili bir sorum var. Karabuğday haşlamadan da yeniliyor mu? Aslında tadına baktım fena değil. yoğurda ekleyip yemek istiyorumda. Merak ettim.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, karabuğday ile ilgili bir sorum var. Karabuğday haşlamadan da yeniliyor mu? Aslında tadına baktım fena değil. yoğurda ekleyip yemek istiyorumda. Merak ettim.
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haşlamadan nasıl yensin ki? Yani pirinç,makarna,mercimek gibi kuru, haşlamadan olmaz.
      Diri kalıcak şekilde haşlayıp yoğurtla yiyebilirsiniz. Rica ederim, Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder