Aisha Ürünleri Çekiliş Sonucu


Merhaba

burada bahsettiğim güzel çekilişin sonucunu random.org ile belirledik.
Kazananları tebrik ediyorum. Kazanmayanlar da üzülmesin, mutlaka tekrarlayacağız.
Kazananlar:



1) Funda Ceyhan
2) Sevilay Dinçer
3)Yeşim Altan

Bana mail atıp Adresinizi gönderirseniz, ürünler kısa sürede elinize ulaşacaktır.

Hemcinslerine verdiği desteklerinden, gözü gönlü tokluğundan ve güzel yüreğinden dolayı sevdiğim Ayşe hanım'a da çekiliş fikri, ve paylaştığı ürünleri için tekrar teşekkür ederim.
Vicdanlı bir annenin en iyi şekilde yaptığı işleri paylaşmak benim için gurur verici..
Herkese güzel bir haftasonu dilerim ;)

Yorumlar

  1. Oooo, ne güzel bir haber :)
    Hemen dönüyorum canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim canim,geri döndüm bile ;)
      Birde kazananlar : Adana, Ankara ve Antalya"dan. Ne güzel, ülkemin her kösesinden ;)

      Sil

Yorum Gönder