Adım: Sarmısakzade

Geçen Pazar Azide'ye ailece kahvaltıya gitmiştik. Hatta, İnstagram'da fotoğrafda paylaşmıştım.


Sağolsunlar bizi ailece her zamanki gibi çok güzel ağırladılar. Sonunda kızım gelmek istemedi, Azide'nin küçük prensesi'de gitmemizi istememişti. Çocukların güzel anlaşması,eğlenmesi de ayrı bir mutluluk tabii.
Gelelim başlığa. Evet adım yakında Sarımsakzade olucak. Daha Sarımsakzadegiller olamadık ama o da yakındır.
Azide bize bu salatayı hazırlamıştı. O günden beri bağımlısı oldum. Şimdi basit görünüyor, eminim: Aman bunda övülecek ne var diyorsunuz: Ama var. İnanın müthiş bir lezzet. Günde 1 demet maydonoz yiyecek kadar oldum. Dünde kırmızı lahana salatasına ekledim. O da çok güzel oldu.
Mutlaka deneyin derim.
Herkese hayırlı,huzurlu,mutlu Cumalar dilerim ;)

Yorumlar

  1. Hımm güzel tarif,maydanozu da çok severim. Bende maydanozu kıyıp üzerine zeytinyağ limon veya nar ekşisi gezdiririm, şahane oluyor. Sarımsaklı lahana yemiştim. Bana salata olsun da nasıl olursa olsun yerim yerim hepsini yerim :) .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder