DIY: Home Deco / ve daha fazlası .. (Diyet, İçeçek Tarifleri vs)


Diyette açlığın önüne geçmenin en güzel yolu oyalanmaktır. Bende bunu kızımla eğlenceli bir hale getirmek için bir ev dekorasyonu projesi hazırladım. Biz çok eğlendik.
Sonuna doğru şurada yapım aşamasını anlattığım ve onun için dikmiş olduğum çantasını gösteriyor :))
Gerçekten çok keyifliydi.
Umarım beğenirsiniz. Abone ve youtube'da da destek olursanız sevinirim.
Evet bugün biraz başım ağrıyor. Diyetin 1-4 günü başağrısı ara ara uğrardı. Ama dayanılmaz değil. Hafif. Herşey uğraşa bakıyor. Oyalanınca baş ağrısını bile unutuyorsunuz ;)

Bunu sizde yaparsanız, fotoğrafını çekip gönderin. Burada paylaşalım.
Yarın 3.gün.

Bu sabah 1.1 kg gitmişti. Bir bardak kahveye rağmen. Şekersiz ama 1tatlı kaşığı soya sütlü.
2.günün menülerine ben bayıldım.
Birde kızıma hergün sıktığım meyve suyunu bugün pancar ekledim.
Pancar, Brokoli, Havuç,Zencefil ve Elma. İçti! Çok sevindim.
Bugün ki Çorbaları kızımla paylaştım, çok şükür o da sevdi ve içti.
Herkese hayırlı huzurlu akşamlar dilerim.
Dayanın. Başarıcaz! ;)

Yorumlar

  1. o ilk listenizi yaparken korkunç mide ağrıları çektim her diyet her kişiye uygun olmuyor kolay gelsin hepimize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülay hanım yine bi doktora görünmenizi tavsiye ederim. Sonuçta tüm besinler değeri yüksek ve çeşitli bir liste. Allah korusun ama korkunç mide ağrıları da normal değil.

      Sil

Yorum Gönder