Diyet 2.gün Sıvı Günü (Çorba)


Merhaba. Aslında bu yazıyı öğleden önce paylaşıcaktım ama ancak şu ana yetiştiriyorum. Bu sabah 1ç.k. sade soya sütü ile hazırlanmış kahvemi içerken çorbamı hazırladım.
500 ml suya çeyrek kereviz, 4 dal ıspanak,1diş sarımsak, 1soğan ekleyip kaynattım. Sonra püre haline getirdim. Az deniz tuzu ve bol kara ve kırmızı biberle ekledim. Fotoğraf nedense çorbayı sarı gösteriyor, oysa ki daha yeşilimsi bir rengi var. Üzerine dövülmüş keten tohumu serpiştirdim.
Ben bu sabah -900gr la güne başladım. İnstagram'dan bir arkadaş -1200kg biris ise -1400kg ile başlamışlar! 
Bunlar beni ayrıca mutlu etti. Liste liste diye bunalıma girenleri de beklerim. Formül belli, bununla biz kendi listemizi yapıp,kimseyi yarı yolda bırakmamanın mutluluğunu yaşıyorum! ;)
Bugün bu çorba dışında bol yeşil çay, su, ve şimdiye kadar 1 küçük cherry domatesi yedim ;)
Ben yarın ve Pazartesi Protein günü yapıcam: 
Alışverişiniz için yazıyorum:
Sabah Omlet (mantarlı veya sade)
Öğlen ızgara balık/bonfile/tavuk veya haşlanmış. Yanında salata (bol maydonoz ve dereotu kullanıyorum ben)
Pazartesi aynı şekilde. Aralarda istersem: light yoğurt veya yarım elma yerim.. Duruma göre..
Salı günü ise Ananas detoksunu yapıcam: 1 tam Ananas 1 yumurta alışveriş listemde ;)
Ve artık hayıflanıp stres yapmayı bıraksın kendini üzen güzel arkadaşlar : Haydi kalkın,kendinizi toparlayın ve bize katılsın olurmu.. ;)
Herkese sağlıklı,huzurlu güzel bir Cumartesi diliyorum ;)

Yorumlar

  1. Merhabalar size bir kaç sorum olacak : 1.gün için: Yağ yakıcı Çay tarifi verebilirmisiniz? 2. Gün sabah kahve yerine başka bir şey olurmu siz aralarda ne tükettiniz listedekiler mi?3-4 gün için:ızgara yada haslama etlerden bahsetmiştiniz ama kaç tane mesela o gün tavuk seçtim diyelimki bud kanat but kaç tane olur tavuk tan kastınız böyle birşey demi! Bonfile 1 tane balık 1 tane diye düşündüm ama tavuka gelince but yada kanat mı olacak bilemedim yanlış bir şey yapmak istemedimde o yüzden bir sorayım dedim lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz teşekürler size hayırlı pazarlar

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar size bir kaç sorum olacak : 1.gün için: Yağ yakıcı Çay tarifi verebilirmisiniz? 2. Gün sabah kahve yerine başka bir şey olurmu siz aralarda ne tükettiniz listedekiler mi?3-4 gün için:ızgara yada haslama etlerden bahsetmiştiniz ama kaç tane mesela o gün tavuk seçtim diyelimki bud kanat but kaç tane olur tavuk tan kastınız böyle birşey demi! Bonfile 1 tane balık 1 tane diye düşündüm ama tavuka gelince but yada kanat mı olacak bilemedim yanlış bir şey yapmak istemedimde o yüzden bir sorayım dedim lütfen bana yardımcı olabilirmisiniz teşekürler size hayırlı pazarlar

    YanıtlaSil
  3. Aksam yok mu protein gununde?
    Omlet kac yumurta nasil sadece beyaz mi?
    Balik kac gram?ton yiyebilir miyiz yagsiz?

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Aksam yemegi yok mu acaba yoksa oglen ile ayni mi?
    Tesekkurler simdiden yanitiniz icin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder