DIY Bahara yakışır Tunik/Elbise - Ein Tunika/Kleid wie der Frühling

Bu sabah saat 5 den itibaren gözümü uyku tutmadı, sebebini düşünürken bir de baktım ki kapımı çalmış. Evet ilham perisi'nden bahsediyorum. Usulca kulağıma fısıldamış,uyan diye. Kuşların cıvıltısı, kazların koyu sohbeti de eklenince erkenden dikiş makinamı sessizce misafir odasına aldım. Küçük hobi odam hemen kızımın odasının yanında diye parmak uçlarımda git gel kumaşları toparladım.
Sonra ilham perimin kulağıma fısıldadıklarını kesip biçtim. Üşenmeden, kahvemle makinam arasında gidip geldim.
Bunun arkası da var. O da sürpriz olsun. Şunun gibi birşey olucak. Herkese bol güneşli,huzurlu ve keyifli bir haftasonu diliyorum.. ;)

An einem frühen Morgen wie heute, fit und munter ging ich an die Sache ran. Mit voller Energie durch den Frühling, entstand dies hier. Das zwitschern der Vögel, der endlose Gesang der Gänse unserer Nachbarn und die Blümchen unserer Garten machten den frühen Morgen viel schöner.Es ist aus dem selben Schnitt wie hier. Aber lasst Euch das Endergebnis mal überraschen. Ich wünsche Euch ein Frühlinghaftes Wochenende ;)

Yorumlar

Yorum Gönder