Çocuklar için Sağlıklı Tarifler .. / Essen für Kinder

Şimdi ben cümleye 'Patatesi kim sevmez ki', diye başlasam çok iddalı olucak. Fazlasını idda etmiyorum, fakat çocuklarımıza normalinde yediremediğimiz sebzeleri yemek için bir fikir olabilir.
Bu Patates Salatasının bir diğer özelliği ise sıcak yenmesi. Patatesleri içine küp küp eklediğim havuç ve sona doğru eklediğim bezelyelerle kaynattım. Bezelyelerim buzluktan, önceden haşlayıp küçük porsiyonlar halinde pişmeyi bekliyorlar ;)
Sonra içine istediğiniz sebzeleri katabilirsiniz. Hatta minik doğranmış Kabak veya Ispanak da çok yakışır. 
Benim eklediklerim yukarıda.
Sos olarak
Bal - Hardal - Sirke
Süzme Yoğurt 
Zeytinyağı - Limon
ilk aklıma gelenler..
Ispanak ve Kabak gibi sebzeleri Muskatcevizi gibi baharatlarla tadlandırabilirsiniz. Benim favorim her zaman bizimde sevdiğimiz taze çektiğimiz karabiber..
Sormayın dünden beri biraz boğazım ağrıyor, umarım doktora gerek kalmadan önce geçer. Herkese sağlıklı güzel bir hafta dilerim ;)
***

Wer mag schon keine Kartoffeln? Ist ein zu großer Spruch den ich nie laut ausprechen würde :)
Aber  Kartoffeln ist ein Guter Basis für diverse Gemüsesorten was ein Kind nicht mag. Das was  bei mir an Gemüse ist sieht Ihr auf dem Foto. Aber Ihr könnt auch Spinat oder Zucchini o.ä. nehmen. Ich habe Kartotten klein gewürfelt und mit den Kartoffeln gekocht. Also soße passt:
Honig-Senf-Essig
Rahmjoghurt
Olivenöl-Zitrone 
das sind die ersten was mir einfällt. Meine Tochter hat es gern gegessen. So sollte diese Post eine Inspiration für Mütter sein,die ab und an mal fragen: "Was kann ich meiner kleinen geben?"
Bis bald ;)

Yorumlar

Yorum Gönder