T-shirt Süsleme & Çocuk Yemeği Tarif

Burada paylaştığım tshirt'ün bitmiş halini dolaba kaldırmadan göstermek istedim. Alttaki çiçekli kumaş, Room Seven'a ait. 
Nasıl olmuş? Umarım birilerine fikir olmuştur. Elinizde kalan parça kumaşları değerlendirmek içinde güzel bir imkan diye düşünüyorum.

Wie gefällt es euch? Es ist auch eine gute Möglichkeit den restlichen Stoff zu verwenden..
Kızım ıspanak ve havuçu seviyor, fakat kabakla arası biraz limonu gibi. Bende genel olarak sebzeleri, sevdiği yemeklerin arasına minik minik doğrayıp ekliyorum. Böylece yemiş oluyor.
Bu tarifi kuzum ve komşu çocukları severek yediler. Anneler de 'aa sebze yiyiyor' diye sevinince bende burada paylaşmayı istedim.
Makarna
ıspanak
minik doğranmış havuç ve kabak (veya dilediğiniz sebze)
kuru soğan
sıvı krema
karabiber
deniz tuzu
kemik
Makarnayı kemikle beraber haşladım. Diğer tavada çok az sıvıyağda minik doğranmış kuru soğan 1-2 dakika kavurdum. Ardından kabak ve havuçu, ıspanağı ekleyip kavurdum. Makarnanın suyunu süzüp kemiği çıkardım. Makarnayı süzgeçle değil, kapağını tutarak süzdüm ki, içinde biraz su kaldı. Sebzeleri makarnaya ekledim. Sonra sıvı krema ve baharatları ekleyip krema biraz çekene ve hafif katılaşana kadar pişirdim. Kremalı makarnayı kim sevmez ki ;-) Aynı şekilde mantar, patlıcan veya diğer mevsim sebzeleri ile yapabilirsiniz. Sebzeler ne kadar ufak doğranırsa, sevmediği sebzeleri yeme ihtimali de o kadar büyük olur. Afiyet, şifa olsun ;)


Yorumlar

  1. Tişört çok tatlı olmuş ellerine sağlık. Sebze yiyen bebelere bayılırım ben, o tatlı kızını öp benim için:)

    YanıtlaSil
  2. tisort cok guzel canim :) makarna'yi kim sevmezki ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder