Mutfak da Pratik Çözümler / Geniale Küchentipps

Süt kaynayan tencerenin üzerine fotoğrafdaki gibi tahta kaşık koyarsanız sütünüz taşmayacaktır. Bu süper fikri aylar önce Pinterest'da görmüştüm. O günden beri sütü bırakıp diğer odalarda başka işlerle uğraşabiliyorum, HİÇ taşmadı. Ben bu bilgiyi herkesin bildiğini zannediyordum, ve dün öylesine İnstagram'da paylaşmıştım. Gelen olumlu tepkilerden sonra burada da paylaşmak istedim.
Mutlaka deneyin. Bundan sonra ocak temizleme derdi de kalkıyor, harika birşey! ;)


Falls Ihr verhindern wollt das die Milch beim kochen überkocht,stellt einen Holzlöffel auf dem Topf, genauso wie auf dem Bild. Und es wird NIE wieder überkochen. Für wetten bin ich offen ;) Probiert es aus und Ihr werdet begeistert seit. Die Idee hatte ich vor Monaten mal bei Pinterest gesehen, und dachte, na ja, ausprobieren macht es nicht schlimmer.Und nun, kann ich seelenruhig andere Dinge erledigen, die Küche verlassen ohne Angst zu haben das da was überkocht. Viel Spaß beim ausprobieren. ;)

Yorumlar

  1. Hiç bilmiyordum valla.Teşekkür ederiz bilgilendirdiğin için:)

    YanıtlaSil
  2. Süper bir bilgi, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. bilmiyordum ben de... ben de çelik-metal keçe koyuyordum taşmaması içn. ama sonuna kadar sabretmedim yani yine de başını bekledim:))paylaşım için teşekkürler:) bu arada senin dikiş makinen pfaff mıydı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bende herkes biliyor saniyordum. :D Evet canim Pfaff Creative 2134

      Sil
  4. Ben de ilk kez duydum.Süt pişene kadar akla karayı seciyordum,cok sevindim..İlk fırsatta deneyeceğim insallah...

    YanıtlaSil
  5. super! annem hep tasirir.. onun icin harika olacka bu bilgi sagolasin canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy cok sevindim güzel arkadasim, annene sevgi ve saygilarimi ilet ,)

      Sil
  6. Hımm bu yöntemi bilmiyordum. bizde tencerenin içine porselen fincan tabağı atarız, taşmaz.

    YanıtlaSil
  7. ay süpermiş yaa mutlaka denenmeli :)))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder