DIY: Anne Tshirt'ünden Kızına Elbise / Kinderkleid aus Altem Tshirt Nähen

Dolaplarımı düzenledim. Şöyle geniş çaplı bir dolap boşaltıp, giyilmeyenleri ayırdım. Gebeliğimde giydiğim, yeşil çizgili bir tshirt'üm geldi elime.

Habe mein Kleiderschrank ausgemistet, und dann fiel mir das alte Oberteil in die Hände. Warum wegwerfen dachte ich mir. Und ein Tshirt als Schnittmuster,wurde dieses Kleidchen genäht.
Wie es geht sieht Ihr ganz unten in Bildern ;) Hoffe es dient einem oder anderem als Idee..
Atmak yerine kuzuma elbise olarak dikmeye karar verdim.

Meine Maus lässt sich nur ablichten wenn sie lust hat ;)
Poz mu vereyim? Emret Annem!
 Şaka şaka başını kaşırken çektim :)
Amaan ne pozu beya, ben rahatıma bakarım! ;)
Al hadi al, çekte rahat et. :) Ben ne hikayelerle bu kareleri çektim, bir bilseniz. Bazen kızıma dil dökerken attığım teri, gelin diksem atmam herhalde.
Canı isterse 'Annem çek, poz veriyom çek', diye zorlar. Ama 'Annem poz verirmisin?', desem, 'İsteemiyooom Annem istemiyooom' :)
Yapılışa gelince.
Öncelikle fotoğraftaki gibi tshirt'ü kollarından ve gövdesinden keselim.
Sonra
Sonra bir tshirt'ü veya istediğiniz patronu kalıp olarak kullanın.
Önü ve arkası bu şekilde olucak.
Önce omuzları dikin. Sonra kolları bu şekilde dikin.
Sonrası, çizimde olduğu gibi kolları ve yanları dikiyoruz.
Ve elbisemiz hazır ;)

Yorumlar

Yorum Gönder