Eski Dolaplardan Çocuk Mutfakları / DIY Kids Kitchen

Kaynak: Ben Pinterest'dan aldım. Maalesef sayfa olarak açınca sürekli spam sayfası çıkıyor.

Çocuklara hazır almaktansa eğlenceli geçebilecek çalışma ile kendine özel, kimsede olmayan oyuncak mutfak hazırlanabilir. Bunlar ise esinlenebilecek harika örnekler. Ben çok beğendim, hepsi ayrı güzel.

Anstatt etwas aus einer Massenproduktion zu kaufen,kann man individuell eigene Spielideen, mit viel Spaß selbst basteln. Heute habe als Thema Spielküchen gewählt. Ich finde alle auf ihre art Wunderschön und es ist eine schöne Inspiration für alle die selbst an die Sache ran gehen.. Link ist unter dem Bild geteilt.

Yorumlar

  1. Görsellerin çok güzel olmaları dışında, hayal edebildiği bir şeyi çocuğun tasarlayabilecek olması, aşama aşama yapabilmesi hazır olmasından bin kat daha hoş gelecekdir. Ya da, ben çocukken annem böyle birşey yapsın isterdim :D

    YanıtlaSil
  2. Hem böylesine güzel bişeyi ortaya cıkarmak icin yaratıcı zeka lazım, hem de bütün bunlarla didik didik ugrasacak enerji lazım bence:) eger ikisine sahipse bi insan, kesin yapılır böyle şeyler:) ben bile yaparım hatta heheehh:)) hatta sonuncu örnekte gözüm kaldı, evdeki mutfak yerine onu kullanabilirim o derece ^.^

    YanıtlaSil
  3. Çok yaratıcı bunlar bayıldım.
    Ama becerikli bi anne ister bu iş için :)
    Ben becerebilir miyim acaba diye düşündüm şimdi :S
    Favorim ise en alttaki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda vakit ayirabilseydik eminim yapardik Annelerin yapamayacagi birsey yok;)

      Sil
  4. bir gun hayata gecirebilecegim bur projedir bu kesinlikle

    YanıtlaSil
  5. çok güzel şeyler. keşke marifetim olsa böyle şeyleri yapabilsem takibe aldım bana da beklerim

    YanıtlaSil
  6. Cocuklar daha yeni mutfak almis biri olarak bunlari gorunce uzuldum diyebilirim, nedense hic boyle birsey yapmak gelmedi aklima cok guzel bir fikirmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keske önceden mi paylassaydim...görseydim..tüh

      Sil
  7. çok çok güzelmiş her biri ama yapmak o kadar kolay mı onu kestiremedim işte :)
    iki kız annesi olarak alacağım kesin ,kendim bile oynamak için heyecanlanıyorum sanırım almak daha kolay geldi.

    YanıtlaSil
  8. Bundan sonra komodin ve şifonyerleri atmıyoruz:)) mutfaklar harika!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder