Tunik Diktim ama.. / Hab eine Tunika genäht aber..

...fotoğraflar kötü :/
Aslında bu aralar aklımda dikiş yoktu ama, her zaman olduğu gibi ani bir kararla evvelsi akşam kalkıp bir tshirt,den kalıp çıkarıp oldukça basit bir tunik diktim. Ekosa pamuk kumaş tam da havalara uygun değil mi? Arasına saten, açık mor renginde biye kullandım. Biraz daha şık olsun istedim. 

..die Fotos sind schlecht :/
Zur Zeit ist was nähen angeht bei mir Funkstille. Bis vorgestern Abend. Ich habe ein T-Shirt als Schnitmuster genommen. Das untere Teil ist ein A-Schnitt und nicht mehr. Um das ganze auf zupeppen habe ich einen hell violetten Saten Paspelband genommen.

Fotoğraf makinam bozuk olduğu için kareler cep telefonundan çekildi. Bende çeken biri var diye sevinirken, çeken sağolsun iyice bulanık çekmiş :/ Neyse buna da şükür ;)

Leider ist mein Fotoapparat kaputt. Deshalb die schlechte Qualität der Fotos. Na ja, ich hatte mich gefreut das mich jemand am Tag fotografiert hat,aber das war auch etwas enttäuschend. Na ja..
Kollarını biraz bol isterken, biraz biraz çok olmuş :) Ama olsun. Beni takip edenler aslında tarzımı bilirler, hafif vintage, rahat ve şık bir arada. Düz, az şatafatlı ama yine de farkını gösteren birşey olmalı. Bu benim. ^^

Die Arme habe ich etwas Breit geschnitten, bissel zu breit..Oder? Das Ergebniss ist einfach mein Stil. Leicht elegant, etwas gemütlich, like vintage, na so in etwa ;)

Yorumlar

  1. bence güzel olmuş, gün ışığında da çekersin giydiğin zaman

    ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  2. Cook Begendim Size cok yakışmış
    Acaba kalıbını nasıl cıkardınız
    Teşekkürler .

    YanıtlaSil
  3. tesekkurler,hec narahat olmayin,gozeldir.Esas odur ki,geyende yaxsi dursun

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım.
    Sana bir kaç kez mail attım ama sanırım maillerim sana gelmiyor. Bir doğrulama yapalım bana bir mail at, yakaları kesinleştirelim olur mu. Mail adresim: akglfat@hotmail.com
    Sevgiler, minik prensesi benim için öp.

    YanıtlaSil
  5. Canım sana maillerim ulaşmıyor sanırım.
    mail adresim :akglfat@hotmail.com
    Fadiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Döndüm Fadisim döndüm ;) Bu adresinden aldim mailini

      Sil

Yorum Gönder