Şifon Tunik / Chiffon Tunika

Bir kaç gündür yine öyle yoğun ve yorgunum ki, herşeye yetişmek isteyip de yetişemediğim bir dönemdeyim yine. Şikayetim yok ama e-maillerine dönemediklerim kusura bakmasın.Hepsine elimden geldiğince dönüyorum, döneceğim mutlaka.
Bu tunik aslında bir önceki'nin aynısı, sadece kumaş bu defa şifon.

In letzter Zeit ist soviel los bei uns. Klar wäre einiges einfacher wenn wir ein KiTa Platz für meine Maus finden könnten. Das Haus ist auch zur Zeit gut befüllt. Mit Bekannten, Freunden, Freundinnen einer 2 Jährigen :) usw. Da bleibt momentan nicht viel Zeit für hier..Ich werde mit der Zeit auch alle e-mails beantworten,versprochen.. Das Tunika ist das gleiche wie hier..
Kumaşı o kadar beğendim ki, tüm yoğunluğa rağmen her fırsatta dikiş makinasının başına geçtim.

Als ich diesen Stoff sah, war ich echt fasziniert. Und als ich es kaufte fuhr ich sofort nach Hause um mich an die Nähmaschine zu setzen. Trotz Zeitmangels habe ich jede Minute ausgenutzt :)
Overlok gectim..
Mit Overlock versäubert..
Arasına kumaşla güzel bir uyum sağlayan bej biye kullandım.
Diesmal habe ich einen beigen matten Paspelband benutzt.
Burada yaptığım Tunikle tek farkı aşağıdaki gibi kumaşın yaka kısmını büzüştürdüm. Yani geniş ayarda dikip alt iplikleri çekerek istediğim kadar büzüştürdüm. Şifon kumaşa patron olarak t-shirt değilde hazır bir kalıp kullanmalı. 

Beim Chiffon sollte man lieber einen fertigen Schnittmuster benutzen. Da der Kragen zu weit fiel,habe ich einfach vorne etwas mit breiten Stichen genäht und an den hinteren Fäden enger gezogen.. 
Kuzumda boş durmadı. Arta kalan kumaşlarla kendisini süsleyip kokoş kokoş gezdi evin içinde ;)
Und die Reste wurden von meiner Maus zum schönsten Kleid verarbeitet..

Herkese güzel ve huzurlu bir hafta diliyorum ;)

Wünsche Euch eine Gute und Ruhige Woche LG ;)

Yorumlar

  1. elinize sağlık çok hoş olmuş kumaş çok güzel görünüyor kuzuya maşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım, kumaşı ben de çok beğendim. Güle güle kullan. Şirineyi öp benim için. Sana mail attım ve bu sefer hherteldenn@gmail.com adresimden ve PayPal işini de hallettim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş canım ellerine sağlık..
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder