Kuru Domatesli Kahvaltılık Sos ve ve

Şimdi başlığın 've ve', sinden dolayı merak edip okuyanları da tarifi okumadan, yapmadan geçmeyin demek istiyorum. :)
Vallahi çok güzel. Buna hiç süslü sözler gerekmiyor. Şöyle ekmeğin üzerine sürüp sürüp yiyesin geliyor. Tatlı mı tatlı, başladınmı bırakamıyorsun da. İlla dibini görüceksin. :)
Hemde azıcık malzeme ile
Yaklaşık 3 Y.Kaşığı  Zeytinyağda bekleyen kuru domates (hazır da alabilirsiniz)
Yarım Y. K. Biber Salçası
Yarım Y.K. Domates Salçası
2 küçük diş Sarımsak
İsot, Pul Biber, Taze Çekilmiş Karabiber, Tuz
Bunların hepsini mutfak robotundan çekiyorsunuz. Küçük bir kaşıkla tadına bakın, eksikse tuzunu, baharatını ekleyin. Baharat fazla gelirse diğer malzemelerden ekleyin.
Şimdi gelelim ve ve.. lere..
Önümde yapmak istediğim 2 proje var. Biri ev için, diğeri kızım için.
Kızıma yapmak istediğim yine bez bebeklerle ilgili. Tasarımı, sıfırdan tamamen bana ait olsun istiyorum
Ve bunun için çalışmalara başladım bile :) Plastik Çin malı yerine tahta oyuncakları tercih ediyoruz, ama iyi niyetli gelen ve asla esirgemediğimiz hediyelerde var. Onların yerini, hem kendi masal dünyasını kursun diye şöyle bir dizi oyuncak dikmeyi düşünüyorum. Umarım dilediğim gibi olur ;)
Herkese huzurlu, keyifli ve mutlu bir haftasonu diliyorum..

Yorumlar

  1. Kuru domatesli her şeyi yerim ben ama dur bakalım daha yeni başladım diyete, bebeği ise merak ediyorum kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyetin kolay gelsin Fadişcim, hedefin kaç kilo?

      Sil
  2. evde oyuncak yapma konusunu şiddetle destekliyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder