Hummingbird Bakery Banana and Chocolate Cupcakes Rezept

Bu kareyi bir ay kadar önce İG de paylaşmıştım ama tarifi vermeyi unuttuğumu yeni fark ettim. Biz çok beğendik ve bu yüzden paylaşmak istedim.
Tarif:
120 gr. Un
140 gr. Şeker
1 y.k. Kabartma tozu
1 ç.k. tarçın
1 ç.k. zencefil tozu
80 gr. tereyağı
120 gr. süt
2 Yumurta
120 gr. püre haline getirilmiş muz
40 gr. rendelenmiş bitter çikolata (ben renkli şekerlemelerle süsledim)
 Chocolate Frosting Tarifi :
Bu orjinal tarifin 3 de 1 i, yani kullandığım kadar . Hatta hepsine sürmedim. Bir daha ki sefere çikolata sürsem de yeterli..
75gr. Pudra Şekeri
25 gr. oda sıcaklığında beklemiş tereyağı
10 gr. Kakao
10 ml süt
Benim yaptığım her zaman kuru malzemeleri eleyip bir kaba aktarmak. Sonra yaş malzemeleri mikserle çırparak yavaş yavaş kuru malzemeleri karıştırıp homojen bir kıvama gelene kadar karıştırmak. Ardından muffin kalıplarına döküp 170 derece de yaklaşık 20 dakika (her fırının ayarı farklı olabiliyor) pişirmek.
Frosting için: Tüm malzemeleri çırpın. Kremsi bir kıvam alınca hazırdır demek.
Soğumuş kekciklerin üzerine bıçak yardımıyla daire şeklinde frostingi sürün. Üzerine rende çikolata veya istediğiniz süslemeyi serpiştirin.
Afiyet olsun ;)

Yorumlar

  1. canım frosting de sadece pudra sekerı süt kakao ve tereyağı mı var yoksa çikolata da koyuyor msun benmari usulüü eritip?
    çok nefis gorunuyo ben de yapiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim sadece bu kadar. Ama dedigim gibi cikolatayi eritip sürmek daha lezzetli. Frosting bizim damak zevkimize göre cok tatli.. ;)

      Sil
  2. çok güzele benziyor ellerinize sağlık.denencekler listesine alndı bile:)

    YanıtlaSil
  3. harika o zaman bebek kesın denıyorum en kısa zamanda:))) cok opuyorum senııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkür ederim,bende öpüyorum,yüzü yüregi güzel arkadasim

      Sil
  4. Harika bir tarif, şu sıralar ben diyetteyim ama Deniz için yapmak istiyorum:)
    Not: E-mail attım aldın mı canım yoksa küsmüsün bana?:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küsmek ne demek?? Senden mail almadim ki? Bu aksam yazmayi düsünüyordum : Beni unutma diye,yogun herhalde dedim

      Sil
    2. Merhaba canım, şimdi tekrar mail attım adresimi vermek için:)

      Sil
  5. Cupcake tarifi arşivime ekledim bile...
    Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim canim, umarim dener ve begenirsin ;)

      Sil

Yorum Gönder