Bez Bebek Yapımı

Bugün küçük meleğim kahvaltıya gittiğimiz babaannesi ve dedenin yanında kaldı. Her Pazar bir arada oluruz. Halaların da orada olmasıyla beraber kalabalık tarafından bol bol şımartılacağını bildiği için orada kalmayı tercih etti. :) Bende bunu fırsat bilip yarım kalan kalıp çalışmamı bitirdim. Bebek artık sadece aklımda şekillenmedi, neredeyse bitti biticek. Şu anda fotoğrafda görmüş olduğunuz bez bebeğin elbisesi :)
Umarım kuzumun da hoşuna gider.. En önemlisi de bu..
Eğer ben kendim dikmek istemiyorum, satın almak istiyorum diyorsanız, Fadiş de harika bebekler yapıyor : Hertelden Butik 'e bakabilirsiniz. 
Herkese huzurlu, mutlu bir Pazar akşamı dilerim ;)

Yorumlar

  1. Çok merak ettim nasıl olduğunu :) bu arada o altta görünen yeşil şey ne deniyor bilmiyorum dikişe yeni başlıyorum da nasıl kullanılıyor ne işe yarıyor beni aydınlatırsanız çok sevinirim :))

    Pembe Köpük/Gözde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitince paylaşıcam mutlaka. Cutting mat türkçe adını maalesef bilmiyorum, bilen varsa paylaşırsa memnun olurum. Bunun üzerinde kumaşları (ölçelerek) daha düzgün kesebiliyorsun. Rolling Cutters biliyormusun? Onunla mesela, metrelerce kumaşı düzgünce kesebiliyorsun.. vs.. Kusura bakma tam olamasamda umarım en azından birazcık yardımcı olabilmişimdir,

      Sil
  2. Güzel gidiyor, kıyafet pek şirin:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder