Merak edenlere

Bu aralar başımı kaldıramıyorum. Üzerimde bir yorgunluk,ağırlık var..Net ile ilişkim instagram'a cep telefonumdan fotoğraf eklemekle sınırlı..

Havalardanmı bilemedim...  Maillerime bile bakamadım doğru dürüst. 
Çekilişe katılan herkese teşekkür ederim. Kazanan MahiZehra yani Zehra'nın annesi bana uzun bir e-mail atmış, çekilişi facebook sayfasında duyurmuş. Teşekkür ederim. Mailde özel paylaşımlar var, ve ben bunu kendisine yollamaktan ötürü çok sevinçliyim.. Güle güle giysin, Zehra melek..Daha nice çekilişlerde buluşmak ve çabucak dönmek dileğiyle.. 



Yorumlar

  1. merak etmeye başlamıştım, iyi olmana sevindim.banada sık sık oluyor bu haller. bizim ufaklıklar bütün enerjimizi tüketiyorlar bence.canları sağolsun,bu günlerde geçer, sevgiler .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atolye nott tesekkür ederim, insallah gecer.. ;)

      Sil
  2. ayy kusura bakmayın şimdi farkettim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder