Cumartesi Tarifleri : Kahvaltı & Brunch için Milföylü Çabuk Tarif

Bu aralar kolay ve uydurma tariflerle zenginleştirmeye çalışıyorum sofralarımı. Bunu geçen günü arkadaşlı kahvaltı sofrasına hazırlamıştım. Düşündüğümden daha da güzel oldu. Öyle basit ve lezzetli ki, mutlaka denemelisiniz ;)
Milföy hamurunu kesip (siz bardakla da kesebilirsiniz) kağıt koyduğum muffin kalıbına yerleştirdim.

Kaşar ve dilim sucuk (başka malzemede olur..) doğrayıp içine koydum. Sonra hafif çırptığım yumurtaları (tuz ve karabiber ekledim yumurtalara) döküp önceden 180 dereceye getirmiş olduğum fırına verdim.
Ve nefis oldular. Afiyet olsun ;)

Yorumlar

  1. Çok pratik, ellerine sağlık, deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. aa harika bir tarif, tam benlik:)

    YanıtlaSil
  3. süpermiş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. tesekkür ederim, denerseniz geri dönmeyi unutmayin ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok pratik.Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  6. pembe kekik tesekkür ederim.Size de ;)

    YanıtlaSil
  7. Denemeye değer, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok pratik, çok da leziz görünüyor, yapılmalı.

    YanıtlaSil
  9. Maşalah ne kadar beceriklisiniz, elinizden her iş geliyor :)çok kolay görünüyor, en kısa zamanda deneyip, düşüncemi sizinle paylaşacağım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ess güzel yorumun icin cok tesekkür ederim.Bekliyorum o zaman ;)

    YanıtlaSil
  11. eee misolmuş ama bu, denenesi!
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder