2011´den Kareler

1)  2) 3) 4)
5) 6)  7) 8)

Yorumlar

  1. bacakları ısırmalık bir puantiyeli görüyorum orada:)

    YanıtlaSil
  2. allahım oo miniğin poposunu yemek istedim, şekerliğe bak yaa...
    mutlu senelr tatlım...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Tek tek bakası gelyor iinsanın...mutlu yıllar...

    (sanırım tarayıcında problem olabilir canım, mozilla ile dene stersen sayfa açmayı)

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı, mutlu seneler canım. İyi oldu böyle 2011 kareleri:)

    YanıtlaSil
  5. bol dergili, kızınızla unutulmayacak güzellikte günler geçireceğiniz bir yıl dilerim! :)

    Sevgiler,
    Pırpır

    YanıtlaSil
  6. 2 ve 19 numaraya bayıldım fakat 2'nin linki karışmış gibi gözüküyor.
    İnsan böyle 1 senede yaptıklarını gözden geçirince ne çok iş başarmış gibi geliyor değil mi? 2012'de de birlikte olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. Puantiyeli bıcırın bacaklarından bir ısırık da ben istiyorum:)) İyi seneler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder