Puantiye aşkına

Aslında son yazımdan sonra uzun bir zaman (=1 -2 saat ama, bu tüm evi karıştıran bir çocukla uzun bir zaman sayılır) dikiş makinamın başında geçirdim.Fakat hala fotoğraf makinam bozuk olduğu için paylaşamıyorum diktiklerimi.
Puantiyeli kumaşları seviyorum, bunları yine çok sevdiğim çiçekli kumaşlarla birleştirerek birşeyler dikmeyi daha çok seviyorum. Bu resim önceden çekilmişti. Şu aralar tunikler,kuzuma pantolon ve etek diktim. Şimdi ona bir oyuncak dikmek istiyorum ama tam olarak nasıl birşey olacağına karar veremedim.Kafamda birçok şey canlandırıyorum, mesela Ali Baba'nın Çiftliğini söylerken ve resimlerde hayvanları anlatırken en çok at'ı seviyor :) Karşılıklı gülüşmeyi,şarkı söylemeyi,oynamayı zıplamayı çok seviyoruz, komik birşey mi olsun diyorum yoksa...kız çocuğu kız bebek mi olsun ....düşüncelerim bu yönde ama tam olarak net değil .. ;)

Yorumlar

  1. Puantiyeyi seven birisi olarak bayıldım:)
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. sevgili arkadaşım tarzınızı çok beğeniyorum benimde 9 yaşlarında kızım var ve ben onun çocuk gibi giyinmesini seviyorum geçtiğimiz yaz sonu Goose markasını çok beğeniyorum ama çok pahalı indirimden yaz elbisesi aldım müthiş güzel aslında çok basit bebe yaka sıfır kol kabarık etekli kırmızı beyaz küçük kareli ama önümüzdeki yaz olmayacak tam vintaje sitili diktirmek istiyorum ama artık piyasada güzel kumaşlarda yok sen nerden buluyorsun selamlar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder