Güllük gülistanlık

Evet Cath Kidston ' da durumlar böyle..

Yorumlar

  1. Bu site her baktığımda beni benden alacak kadar romantik :)

    YanıtlaSil
  2. ay bunlar tam benlik nedir bu çiçek aşkı bilmem :D

    YanıtlaSil
  3. İnternet üzerinden alış veriş yapmıyorum :/
    Ondan sonra böyle kedinin ciğere baktığı gibi bakıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Hangi birine bakacağımı şaşırıyorum:) Çok güzeller:) Hele ev terlikleri vardı. Onları çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  5. Elifcim bende de bitmeyen bir cicek aski vardir,yalniz degilsin ;)

    YanıtlaSil
  6. Sedo Kiz Paypal ile güvenli ve rahat alisveris yapmak mümkün artik,
    (burada anlatmistim http://vintageduygular.blogspot.com/search/label/Paypal)
    ;)


    Kirpikteki Gözyasi, bende terlikleri sevdim ;)

    YanıtlaSil
  7. Kirpikteki Gözyasi, bende terlikleri sevmistim (olucakti) Hala var o terliklerden galiba,renk renk hemde ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder