Londra´da bir Türk Kızı

Benim gibi göz kalemi ve rimel dışında (onu da hergün değil) makyaj yapmayan birine bile kendini izlettiriyorsa makyajla ilgili olan birinin bayılacağı birinden (ve bence taş gibi güzel bir hatundan!) bahsetmek istiyorum.
Önce onu nasıl bulduğuma gelelim.Yabancı bir arkadaşıma Youtube'dan Türkan Şoray'ı gösterecektim ve onun Türkan Şoray Makyajı videosu ile karşılaştım. Çok sempatik ve kendini izlettiriyor. Makyaj dışında cilt bakımı vb. konularla ilgili işe yarar bir sürü fikirler veriyor. Ben bayıldım.. Hatta kozmetik şirketleri hakkında bilinmeyecen çarpıcı ve şaşırtıcı gerçekleri anlatıyor. Daha fazla ipucu vermiyorum..Videolarına bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız. :)
Bundan7 yıl önce Dior'un bir fondöten'ini almıştım ve 1 defa kuzenimin düğününde kullanmıştım.Geçenlerde çöpe attım.Çünkü bir acaip duruyordu?? Üzerinde su yüzüyordu. Hani tahinde olur ya yağı üstüne çıkar,tahin altına yapışır aynen öyle. Artık bir ürün alırsam mutlaka onun videolarından faydalanır, veya ona sorarım.. Böyle elimde tahin gibi bir fondötenle kalmam;)

Birde onun sayesinde blush nedir, şu nedir, ne işe yarar öğrenmiş oldum :)
İnanılmaz güzel yüz hatlarına da sahip olması, keyifli anlatımı,sempatisi ile mutlaka göz atın derim. Kanal üyelerine verdiği harika hediyeleride unutmamak lazım..Bayanları ilgilendiren birçok konuda önemli ipuçları veriyor.
Fakat siz bakmadan önce biraz bize kendisini tanıyalım..

Londra'da bir Türk kızı fikri nasıl doğdu?
Londrada bir turk kizi fikrinin dogusumakyaj ve kozmetik uzerine olan zaafim arkadaslarim tarafindan biliniyordu... bir urun almadan once bana sormadan almazlardi ve her zaman makyajimi nasil yaptigimi sorarlardi..Ben londrada ve arkadaslarim Turkiyede oldugu icin benim urun onermede sorunumuz olmasa da yaptigim makyaji anlatmak kelimelere sigdirilamayacak kadar zordu. Mutlaka gosterilmesi gerekiyordu.Youtube daki yabanci makyaj gurularinin videolarini surekli izledigimden ve bunlardan haberdar oldugumdan benzeri bir kanal acmak istedim. ilk kanalim ingilizceydi.. Sonra ingilizce bilmeyen arkadaslarim sikayet etmeye basladiklari icin ve bende Londrada oldugum ama Turkce video yapmaya yonelicegimden Londradabirturkkizi olsun istedim... Youtubeda ki how to/ style kanallarina bir Turk adim atti gibi bir havasi var benim icin:)
Ne iş yapar? Nelerden hoşlanır?
23 yasimda actigim reklam ve pazarlama sirketim var, calismakta oldugum sirketi devraldim. 4 yildan beri onunla ugrasiyorum.

kendime zaman ayirmayi seviyorum.bu aralar en sevdigim sey bu:) sadece kendi kendime gecirecegim tam 5 saat.O an ne yapmak istiyorsam onu yapicagim bir 5 saat. yapmam gerekenler listesinden kurtulmak ve 5 saatlik yapmak istediklerim listesine gecmek. daha yeni basladim.. bu 5 saat icinde de herhalde yine favorilerim olur.. yuzmek, kopegim le parka gitmek/yurumek, guitar hero oynamak, kisisel bakim, alisveris olucak gibi:)
İleride bizi ne tür çalışmalar bekliyor?..
su anda bana sunulan bir kac proje var.. hepsi de birbirinden oldukca farkli projeler yalniz henuz karar ermedim.. dogru zamani gelince ve kararim kesinlestiginde zaten videolar araciligi ile paylasicagim..


Daha fazlası için: Londrada bir Türk Kızı
Üye olmanız için google / blogger hesabınızla da olabilirsiniz..

Yorumlar

  1. Süpermiş ya merak ettim bak :)

    YanıtlaSil
  2. evet canim, ben de bu kizi yaklasik 3 hafta once kesfettim... ben de begeniyorum tarzini ve turkce videolar olarak buyuk bir avantaj, fazla yok cunku youtube'da

    YanıtlaSil
  3. Tunacim tekrar hosgeldin ;)

    Edibecim sempatik bir bayan ve faydali paylasimlari var.Bende bu sekilde destek olmak istedim ;)

    YanıtlaSil
  4. Benim gibi çokça makyaj malzemesine dünya kadar para veren ama hiç makyaj yapamayan biri için müthiş bir fırsat :)

    YanıtlaSil
  5. bayılıyorum ben su'ya harika bir hatun :D:D kendisi çok ilgili ve harika biri herhangi bir soru yöneltiğinizde hemen size geri dönüş yapıyor ve bilgileri ile aydınlatıyor. Çok tatlı Çok sempatik :):):)

    YanıtlaSil
  6. Evet kesinlikle hemen geri dönüyor.Cok candan ve düzgün

    YanıtlaSil
  7. su tek kelimeyle harikaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  8. yeni keşfettim çok yararlı :)

    YanıtlaSil
  9. yeni keşfettim çok yararlı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder