Reçellemelimi reçellememelimi?

Bu nasıl bir başlık ya derseniz haklısınız derim. :) Marketlerde çıkan çilekleri görünce hemen birazcık aldım. Çilek reçelini de çok severim (özellikle sıcak sıcak kızarmış ekmeğin üzerine) çilek'ide. Onun dışında ne dondurmasını,ne de kremasını ne de başka türlü halini yemem.. Ve bu resim tam kararsız olduğum anda çekildi. Kararsız olduğum noktalardan biride saçlarımdı.
Bugün bende bir çılgın projeye imza attım :)) Benim saçlarım bildim bileli uzundu. Yani genelde belime kadar,en kısa omuzun altında en uzun belimin sonunda. Saçlarım da çabuk uzadığı için en uzun halini doğum ve sonrası yani bugüne kadar yaşadım. Aslında twitter'da hergün olan biteni paylaşıyorum ama bloga her zaman yazmıyorum.Twitter=140 karakter yaz çık :) Neyse bugün saçımı arkası ense üstü, önler kat kat öne doğru uzun. Gören yakıştı diyor..Yine de alışmak lazım işte..
Bu aralar yine dikişle aram iyi ve yarın belki yine resim eklerim..Ah keşke üzerimde çeken olsaydı ...
Birde bu internet yasağına değinmek istiyorum.. Bir kesimi mutlu etmek,istediği özgürlüğü verirken diğer kesime yasak getirip mutsuz edemezseniz.. O zaman dengeler bozulur. Yani kendinize istemediğimizi başkasına neden yaparız anlamam.. Tabii cevaplarınız hazırdır,sebeplerinizde vardır ama unutmayın ki,size konulan yasaklarında açıklamasını,sebeplerini açıklayan birileri vardır. Yani bırakın şu saçma sapan yasakları da,çocukları Üzen!! insanlarla uğraşın.Doğuda ömründe ayna görmemiş,yol görmemiş köylerle ilgilenin. Yasaklara değil insana yatırım yapın.. Yasak size kin,insan size faydalı birey olarak geri döner..

Yorumlar

  1. bende çileğe bayılıyorum reçelini de çok seviyorum ama gerisini sevemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canım, doğru söylersin ama anlayana, bu yasakçılık zihniyeti hiç bir zaman işe yaramamıştır, yarayayamaz, çünkü yasak varsa birileri muhakkak bundan fayda sağlar, eşitlik ortadan kalkar. Yasaksız bir toplum istiyorum yürekten:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder