Merhaba

Tarihlere bakınca uzun bana sorarsanız daha dün yazmışım gibi uzak kalmışım buralardan. Hani şu herşey üst üste geldi durumu işte.. Blogların kapanması şevki kıran ilk zincir oldu. Kızımın hızla büyümesi ile içimde aman hiçbir anını kaçırmıyım telaşı..Sonra kitaplarım,dergilerim...Dağınıklığım.. Umrumda değil artık masamın üzeri..Yaşanan üzüntüleride gömdüm..Yani şimdilik..

Bir süre netden uzak kalma isteği, kalabalık sofralar,ve yazdığım her cümlenin içinde 'kızım' kelimesini ekleyebilirsiniz.Ondan sonra yaşanan herşeyin anlamı değişti..
Biliyorum daldan dala atlar gibi yazıyorum ama içim kıpır kıpır.! Hani uzak kalmanın verdiği heyecan .. Şu resimdeki eteğimin deseni gibiyim..Mutlu,renkli,herşeyi oluruna bırakmış..Olumsuzluklara üzülmüyorum şu an..Bugün güzel havanın tadını çıkardık mesela. Bahçede kızımla çimenlere uzandık.. Çiçeklere,yapraklara dokundu.. Aman minik ellerine birşey gelmesin (özellikle saçlar) hemen avucunun içine alıp sıkı sıkı tutuyor.
Bizler iyiyiz ya siz?

Yorumlar

  1. Merhabalaaaar tatlimmmm...:)
    Ho$geldin...bu sabah kumanda panelime göz atiyordumki senin postunu gördüm. Yupiiii dedim icimden!:)(cok özlemi$iz seni)

    Öpüyorum o güzel yanakalarindan...

    YanıtlaSil
  2. Eteğe cidden bayıldım:) Güle güle kullan! Herşeyin yolunda olmasına ve iyi olmasına çok sevindim:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. tekrar kavuşmak çok güzel!

    YanıtlaSil
  4. İyi olmanıza sevindim, hobilere vakit bulabiliyor musunuz artık?

    YanıtlaSil
  5. iyi diyelim iyi olalım modundayım kendi adıma..benim içinde uzanın o çimlere..merake diyordum ama bazen böyle aralar vermek daha iyi oluyor heralde..kızınızıda öpün benim için..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. BirSeeeeeeeeeeeeen seni bekliyorum canim benim!! Bak havalarda düzeldi hadi gel!! Bahcede mangal yapariz ;)

    YanıtlaSil
  7. Kirpikteki Gözyaşı beğenmene sevindim canım.Umarım sende iyisindir ;)

    Zeynepcim arada bir iyi geliyor uzak kalmak,ama özlüyorum sizleri tabii ki ;)

    YanıtlaSil
  8. Fadiş umarım sizde iyisinizdir. Aslında baya birşeyler diktim ama bu aralar nete girmeye,yazmaya üşeniyorum..

    Gülin umarım gerçekten iyisindir. Aslında kim 100% iyi ki,haberleri açıp dünyada olup bitenler bile insanı üzüyor.İyi gün kötü gün,iyi haber kötü haber derken dediğin gibi iyi diyelim iyi olalım ;)Öperin canım teşekkürler


    Nevalcim umarım sende iyisindir..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder