Peynirli Çubuklar - Cumartesi Tarifleri

Peynirli Çubuklar


250gr. un
170 gr. tereyağı
150gr. rendelenmiş (Cheddar) kaşar peyniri
1 Yumurta Sarısı
1 Y.K. Çörekotu
Tüm Malzemeleri karıştırıp ele yapışmayan bir hamur elde edin. Hamuru streçfolyoya sarıp en az yarım saat buzdolabında dinlendirin.
Sonra hamuru çubuk veya istediğiniz bir kalıpla kesip önceden 180derecede ıstılmış fırında 7-8 dakika hafif üzeri kızarana kadar,ardından 4-5 dakika 150 derecede pişirin.

Sıcakk ayrı soğuk ayrı bir lezzet olan bu tarifi denemenizi öneririm. Afiyet olsun ;)

Yorumlar

  1. ne kadar kolay pratik bir tarif iyi dusunmussunuz ozellikle zamaninizin kisitli oldugu durumlarda iyi bir secim olur blogunuzu zevkle takip ediyorum bende sizi bloguma ve kampanyama davet etmek istiyorum blogumun izleyicisi olursaniz kampanyama katilip bloguma yorum birakirsaniz cok sevinirim bu benim ilk kampanyam desteginizi bekjliyorum saygilar http://portakalcicegi.blogspot.com ayrica butun izleyicilerinize de buradan katilmalarini teklif ediyorum saygilar

    YanıtlaSil
  2. hmm leziz görünüyorlarlar hemde pratik bi tarif olmuş . Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım nefis görünüyor cheddar peynirini çok severim tadını tahmin edebiliyorum...fıstığımız nasıl büyüdümü yerime koklayarak öp emi.. kurabiye tarifimi beğenmene çok sevindim afiyetler olsun canım.bu arada yazışıyoruz hep ama ben ismini bilmiyorum isminle hitap etmek istiyorum birde minik fıstığımızında ismini öğrenmek isterim.ismiyle çok çok uzun yaşasın.güzel bir pazar diliyorum.çok öpüyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Wavv bunu hemen not etmke istiyorum, sen onaylıyorsan millete parmaklarını yedirtecek bir tarif demektir... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder