Arta kalan kumaşlarla vintage saç tokası yaptım..

Bu aralar hep 'arta kalan kumaşlar'dan gider oldum :) Minik bebek olunca büyük şeylerle uğraşmak mümkün olmuyor,ufak tefek şeylerle odayı dağıtmadan,kendim dağılmadan oturduğum yerden yapabiliyorum..
Bu kumaşla kumaş bileklik yapmıştım. İçindeki ince kartonu kestim.  Aynı şekilde kumaşı kesip silikon tabancası ile kumaşı kartona yapıştırdım.Arkasını siyah keçe ile kapladım,yani yapıştırdım. Ve onun üzerine bir şerit keçe daha yapıştırdım tokayı geçirmek için. Üstüne kumaş çiçeği yapıştırdım..Ve hazır.. ;)

Yorumlar

  1. pekte bi guzel olmus

    YanıtlaSil
  2. ne hoş yaa minik bebekle böyle yaratıcılık:) bayılıyorum sizin gibi insanlara sürekli üretici ruhlu..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba

    Blogunuzu zıyaret ettım emegınıze saglık :)

    Sevgıler
    Pınar
    www.pinarlabasbasa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. cok guzel olmus ellerinize emeginize saglik

    YanıtlaSil

Yorum Gönder