DIY-Arta kalan kumaşlardan minik yastık yapımı

Burada hala gelmekte acele etmeyen kızımız için battaniye dikmiştim hatırlarsanız.
Bundan geriye kalan kumaşlarla minik yuvarlar bir yastık diktim..
Aslında büyükler için yastık denmez ama bebek yastığı diyebiliriz.
Çünkü oldukça ince. Geriye kalan az kumaş kare dikecek kadar biçimli değildi, bende yemek tabağını üzerine koyup çizdim :) Dolgu kumaşıda arka battaniye kumaşıda öyle kestim. Üst kumaşa elimle çizdiğim çiçek ve yaprak kumaşı diktim.
Çiçeğin dalını 3 kat düz dikişle geçtim, daha zarif durdu bence..
Sonra tersten dikip küçük yeri açık bıraktım. Düze çevirip o küçük yere dantel asmalık gibi kumaş ekleyip etrafını 0,5cm tekrar diktim..
Geciken Prensesimizin beni bu kadar üretici yapacağını tahmin etmezdim :)  Sizinde böyle kumaşları değerlendirmek için fikirleriniz varsa mutlaka paylaşın ;)
Resimlerin üzerine tıklayarak büyütebilirsiniz..

Yorumlar

  1. çok şirin ve şık.ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Bu yastıkta çok şirin olmuş. Lütfen bu yaptıklarınızın hepsini odasına yerleştirinde genel bir plan çekin odanın, sakıncası yoksa, merak ettim şimdi:)

    YanıtlaSil
  3. neslihan tesekkür ederim güzel yorumun icin.. ;)

    Fadis tesekkür ederim..Oda tamamlansin,yerlessin ekliyecegim ;)

    YanıtlaSil
  4. hayırrr bu büyükler için yastık:))

    YanıtlaSil
  5. oyy çok sevimli bu :)) alt değiştirirken başının altına koyarsın annesi yumuşak yumuşak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder