Vintage Cüzdan/Bozuk Paralık Yaptım

Evde kalan kumaş artıklarından değerlendirmede denilebilir...
Biri Yeşil Beyaz Puantiyeli,dantel şerit ve düğme kutumdan bana göz kırpan eski bir düğme..
Diğeri ise kırmızı üzeri beyaz puantiyeli.Yine eskilerden beyaz bir düğme ve siyah tülden yaptığım çiçek..
Yeşil puantiyeli cüzdanda, iç kumaşı dışında olduğu gibi pamuk kumaş kullandım.
Yeşil yapraklı pembe çiçekli kumaş yeşil puantiyeli kumaşa öyle yakıştı ki..
Kırmızının içine siyah kadife kullandım.. Ben beğendim. Umarım sizde beğenirsiniz.. En azından artıklar çöpe gitmekten kurtuldu ve bundan sonra artıklarla neler yapabileceğimi gördüm..
Herkese keyifli ve huzurlu bir Pazar diliyorum.. ;)

Yorumlar

  1. Ben de bir şey dikince kumaş kalmasına üzülüyorum..Böyle değerlenince de seviniyorum (: Punatiyeli bir de kumaşlar çok şeker olmuşlar..

    YanıtlaSil
  2. bence içi dışından daha güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgi Sevdalısı-Melek's By Design umarım işe senin içinde fikir olur.Sevgiler

    Zeynep iç kumaşı bende çok beğeniyorum.

    Yeşilin birde mavisi vardı beyaz puantiyeli, içi yine aynı kumaştan, o daha bir güzeldi ama resimleyemeden arkadaşım çok beğenmişti ve aldı. ;)

    YanıtlaSil
  4. Cheerful Demet tesekkür ederim güzel yorumun icin ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık, kırmızı puantiyeliye bayıldım..:))Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. amanda ne guzel bir blog :) takipteyiiim :)

    YanıtlaSil
  7. Dokuztepe teşekkür ederim.:) Sevgiler

    Venuste Hayat güzel yorumun için teşekkür ederim. Hoşgeldin ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder