Parfüm & Makyaj & Sohbet

Yıllardır severek kullandığım ve birkaç senedir keşfettiğim parfümlerden bahsetmek istiyorum.
Mesela yukarıdaki Armani Parfümünü ilk doğum günü hediyesi olarak tanışmıştım ve yaklaşık 15 yıldır da kullanırım. Hafif bu koku hep sarı bir bahar gününü hatırlatır. Sevdiklerimin başında gelir.
Burberry London Parfümü ise favorilerimin arasında 2.sırada yer alıyor. 2-3sene önce bir arkadaşım tavsiye etmişti. Parfümeride ilk karşılaşmamız aşkla sonuçlandı! Harika bir Parfüm. Her mevsime uygun özgürlüğün ve çekiciliğin simgesi gibi..
Elizabeth Arden 5th avenue yine bir doğum günü hediyesi. Daha çok kışa uygun biraz daha ağır ama güzel bir koku. Sık kullanmasamda vazgeçemediklerimin arasında yer alır.


Issey Miyake'nin L'eau D'Issey ile tuhaf bir bağ var aramızda. 10 yıldır yanılmıyorsam, her doğum günümde ve benzeri özel günlerde by Parfüm bana hediye olarak gelir??? Hatta bir defasında 4 bir defasında ise 3 defa birden geldi?? Hafif ve gizemli bir havası var. Belki bu tesadüfler kokuyu gizemli kılıyor :) Bilemiyorum.
Fakat 1 ve 2 numaradan sonra uzun ara açık diyebilirim. Başka Parfümlerimde var ama buraya yazmaya değer olan ve vazgeçemediklerimden bahsetmek istedim sadece.
Birde Puma nın bir kokusu var, onu severim.

Makyajla ilgili birkaç satır yazmak istedim. Evet bu konuda çok bilgisizim. Kalem rimel, çok ender göz farı o kadar diyebilirim. Saat gibi, makyajda kullanma alışkanlığım maalesef yok. Başkalarında görünce beğenirim ama o kadar çok çeşit varki, nasıl akılda tutuyorlar anlamıyorum. Yok fondöten yok minerallisi, mineralsizi pudrası Ve o kadar marka varki...? :( Bazen merak salsamda unutuyorum. Evde allığımda var ama kullandığım zamanlar çok sınırlı. Düğün veya bir gece olursa. Ah ruj da çok severim ama ağırlık yapıyor sanki?? Kendi kendime kızıyorum ama rahatsız oluyorum:/

Cildimle hiçbir zaman sorun yaşamadım ve bana Vichy'nin ürünlerinin iyi geldiğini deneyerek anladım. Hayatımda bir defasında sivilce sorunu yaşadım o da Biotherm kremini kullandığım zamandı. Demek ki içindeki birşey bana iyi gelmedi. Başkalarına iyi gelen banada iyi gelmek zorunda değilmiş.

Her ürünün o kadar çeşidi varki, insanın başı dönüyor alışverişe gittiğinde. Yalnız sırf şampuan konusunda tam emin değilim. Şu anda en iyi gelen Dove ama tam olarak memnun değilim. Saçlarım kıvırcık ve kuru.
Yani fönle kurutursam durum vahim, havada kuruyunca idare ediyoruz. Artık bakıma ayıracak fazla gücüm yok, çünkü maske yapsam bu göbekle eğilip yıkayamıyorum. Bana tavsiye edebileceğiniz şampuan ve fazla zaman almayan sonradan yıkanması gerekmeyen saç bakım ürünleri varmı?

Yorumlar

  1. canım aynı parfümleri farklı zamanlarda kullanmışız Elizabeth Arden hariç:)
    saç bakımına gelince benimde saçlarım kuru ve gür, eskidende kıvırcıktı yıllarca ve zamanla fön çeke çeke kıvırcıklığı da gitti
    kesim olarak doğru bir kesim yaptırman lazım öncelikle
    ikincisi ise banyodan sonra kullanabileceğin yıkanmayan Schwarzkopf'un Glıss marka saç bakım ürünü var sprey olarak ama sıvı, hatta baktığında üstü beyaz köpük altı da bal rengi gibi onun kuru ve yıpranmış saçlar için olanını alırsan o çok güzel bir ürün kutuyu çalkalayıp nemli saçına sprey olarak sıktığında kuruluğunu alıyor hatta fön çekerkende işe yarıyor denemek istersen bir bak yardımcı olabildiysem ne mutlu
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Zevkinizi çok beğeniyorum.Kokular konusunda ise biliyorsunuz hafızamıza eski anıları getiren kokulardır.Makyaj yapmayı bende çok sevmiyorum.Hele sabahları işe giderken makyajı tam ,saçı yapılı hatunlara iç geçiriyorum.Ben biraz daha doğal olmayı seviyorum bir ruj,bir rimel ile günü bitirdiğim oluyor.

    Hayatın sadeleştikçe güzelleştiğine inananlardanım ben sanırım siz de öylesiniz.Güzel bir gün diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Elizabeth Arden konusunda hem fikiriz ben çok beğeniyorum ama bazen niteliksiz geliyor bana. şampuan konusunda birçok markayı denedim ithalden tut mass markete hepsini kullandım ama en son Pantene de karar kıldım. ama "pantene mi? asla!" diyenlerde çok. deneye yanıla bulmak en iyisi galiba. bi de tercih eder misin bilmem avonun durulanmayan bakım kremi var ben çok faydasını gördüm. elektriklenme yapmıyor kullanınca.

    YanıtlaSil
  4. Şekerperisi benimde boyadan dolayı eskisi kadar kıvırcık değil. Maalesef Gliss ürünleri ve o söylediğin üründe bana iyi gelmedi canım. Yinede tavsiyelerin ve güzel yorumun için teşekkür ederim.

    Yurdanur teşekkür ederim. Bende bazen özensem de sade kalmaktan yanayım ;)

    YanıtlaSil
  5. İki dirhem bir çekirdek
    Avonun ürünleri dışarıda satılmıyor galiba değil mi? Eğer bana tam olarak link verirsen bakmak isterim. Panten hakkında dediğin gibi çok farklı yorumlar duyunca cesaret edememiştim, denesemmi acaba.. :/
    ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder