Cam Boncuklarla Bileklik ve bizden kısa kısa

Çalışan ve bunun dışında sosyal anlamda aktif bir insan olarak evde istirahate çekilmek zorunda kalmak gerçekten çok zor. Özellikle etrafınızda birkaç doktor varsa, bu daha da zor. Tabii ki iyi niyetle ama üzerinize fazla titriyor olmaları bazen işinizi daha da zorlaştırıyor. Sağolsun kimse yalnız bırakmıyor ama herşeyi kısıtlı yapabilmek bile bazen kendimi kafeste hissetmeme sebep oluyor. Bu arada tekmeler gittikçe güçleniyor. Şimdilik geceleri öyle bir sorunumuz yok ve rahat uyuyoruz. Çok mutluyuz. Babamızla birlikte küçük oyunlar oynuyoruz. Verdiği tepkiler inanılmaz bir mutluluk..Böylece bizde şimdiden hayatın üç kişilik tarafına alışıyor gibiyiz..
Evde küçük bir boncuk kutum vardı. İçerisinde cam ve çeşitli taşlardan oluşan boncuklarım vardı. Uzun zamandır o kutuyu elime almamıştım. Dün bu boncuklardan sevdiğim renklerden olanı seçip bir bileklik yaptım. Akşama doğru içeri süzülen güneşin ışıklarıyla ayrı bir güzelliğe büründü sanki. Bugün doğumgünü olan bir arkadaşıma hediye etmek istiyorum. Yanında Zara’dan beğendiği bir bluzu almıştım. Sağolsun bunun için başka bir arkadaşım seferber oldu. Ve bana kolaylık olsun diye herkesin elinde bir tabak yemekle bana gelicekler. Sanki doğumgünü sahibi benim. : ) Herkese böyle güzel dostlar nasip olsun. Manevi ağırlığımı nasıl hafifletiyorlar anlatamam.

Yorumlar

  1. Selamlar,

    Burada olmadığım için sizlerin Bayramınızı kutlayamadım. Geçmiş Bayramınızı kutlar, şeker tadında, en tatlı bayramların sizlerle sevdiklerinizle geçmesini dilerim. Sevgiyle sağlıcakla kalın.

    Afet Ergü Şaşmaz

    YanıtlaSil
  2. Bileklik ne güzel olmuş, ellerinize sağlık. Allah sağlık ve mutluluk versin, kendinize dikkat edin.

    YanıtlaSil
  3. Dostlar gerçekten hayatımızı kolaylaştırıyorlar, iyi ki varlar :)

    YanıtlaSil
  4. Canim bugün hangi postundan ba$liyacagimi $a$irdim...cünki hepsi birbirinden güzel!!:)
    En iyisi dünki postundan ba$lamak olacak.
    Allah kalbine göre arkada$lar vermi$..:)
    Insan cevresindeki insanlara dürüst ve iyi niyetli davrandigi sürece mutlaka bunun kar$iligini görür.Sende oldugu gibi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder