Amy Butler - LOVE Koleksiyonu

Burada bahsetmiştim Amy Butler hakkında. Love koleksiyonundan resimde görülen kumaşlara takmış durumdayım. Fakat son zamanlarda o kadar çok kumaş aldım ki, bunlar ne yazık ki beklemek zorunda..
İleride bunlardan burda yaptığım eteklerden ve
Lotus koleksiyonundan bu (Delicate Lacework) kumaşından ise, elimde bulunan
Amy Butler tunika kalıbı veya daha yazlık bir buliz /tunik hayal ediyorum.. :)
Bu ara hayallerle yetiniyorum ama bu da güzel. Elimde o kadar kumaş var ki şimdilik onlara ayıp olmasın. :P
Sırf bende mi var bu kumaş çılgınlığı? Elimde vintage gül kurusu çiçekli kumaşlar var, baktıkça deli oluyorum :)

Yorumlar

  1. aman alllahım insanın başını döndüren müyhiş rekler ve desenler....nerden alabiliriz acaba......hepsi çok güzel....

    YanıtlaSil
  2. Şehnaz Amy Butler kumaşlarını en uygun etsy.com'dan alabilirsin. Arama yerine Amy Butler fabrics yazarsan çıkar. ;)

    YanıtlaSil
  3. blogunuz çok hoş. kumaş çılgınlığı deyince en az 30 parça kumaş var daha dikemediğim ama gözüm hep kumaşlarda. sizi de bloguma beklerim..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder