Vintage Elbisem ve burda dergilerim

Dünki hırçınlığımı bu elbise ile üzerimden attım diyebilirim. Kolları bitmedi, iplerinden tamamen kurtulmadı fakat birkaç saat için kalıp çıkarma dahil hayli ilerlediğimi düşünüyorum. Darısı diğer üşengeç halli günlerimin başına :)

Beli dar, eteği fırfırlı geniş, kahverengi beyaz puantiyeli kumaşlı, üzeri gri olan vintage tarzı bu elbiseyi havalar biraz ısınsın mutlaka üzerimde iken resimleyip ekleyeceğim. Birde resimden anlayacağınız benim manken biraz yamuk duruyor :)) Buna da şükür...

Bugün geçenlerde yine ebay'den 1 Euro gibi komik bir rakamla aldığım iki burda dergisi geldi. Birini fotoğraflamadım çünkü 2005 yılından. Fakat 1970 Ocak ayından olanı beni mest etti. Ne kadar mutlu oldum anlatamam. İnanılmaz güzel kalıplar var. Kadınların zerafeti güzelliği ise ayrı bir konu. Dergi biraz sararmış ama tertemiz.. Daha yapılmayı bekleyen birkaç proje olmasına rağmen kısa zamanda buradan bir modeli yapmayı istiyorum..

Yorumlar

  1. Bence çok zevklisiniz. Sizi bulduğuma sevindim. Takipteyim.

    YanıtlaSil
  2. Fadis güzel yorumun icin tesekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Vintage Duygular,

    Bloguna vintage Burda dergilerini araştırırken rastladım, koleksiyonunun büyük olduğunu gördüm ve çok mutlu oldum senin adına. :) Ne kadar keyifli bir uğraş olduğunu ancak tahmin edebilirim. :)

    Ben de dikişe ve vintage tasarımlara yeni yeni merak sardım ve ne bulursam bütçeme göre almaya çalışıyorum. :) Senden akıl almak isterim, 1950-60 arası Burda Moden'ları nereden bulabilirim ? 1-2 tane olsa elimde yeter. :)

    Bloguna rastladığıma çok memnun oldum. Mutlaka takibe devam edeceğim. :)

    Sevgiler,
    Pırpır

    Merak ettiğim şey

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Pırpır güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Aynı zevkleri paylaşmak,aynı duygularda buluşmak beni ayrıca sevindirdi. Ben dergilerimi çoğunlukla ebay Avrupa (ebay Almanya, Avusturya ve Hollanda) dan alıyorum. Sana bir link veriyorum orada şu anda yer alan açık artırmalardaki dergileri görebilirsin. Bu dergiler genelde 8-10 Eurodan başlar ve değerine göre 50euroya kadar çıkar. Ama ortalama 15eurodur. Fakat ben sıkı takipçi olduğum için baze amatörlerin yalnış kategori,kötü bir saat seçimi ile açık artırmayı 1-2euroyada kapattığım çok olmuştur. Ama bunun için dediğim gibi sürekli takipte olmak gerekir. Umarım yardımcı olabilmişimdir ;) Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Link http://www.ebay.de/itm/neue-Schnitt-August-1958-/250920130054?pt=Antiquarische_B%C3%BCcher&hash=item3a6c015606

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim! :)Mutlaka takip edeceğim. :) Bu arada DaWanda da dünya tatlısı Zuzsa diye bir satıcı var, onun dergileri çok aklıma yatıyor. Bir de oraya bakın isterseniz eksikleriniz için. :) Güncel yazılarda görüşmek üzere! :)

    Sevgiler,
    Pırpır

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Pirpir,sayfana üye olmak isterdim ama tumbrl e yabanci oldugum icin beceremedim.Nerede kaliyorsun merak ettim.Zuzsa benim gibi koleksiyoner icin pahali acikcasi.Ben bu iste kademe atlamis biri olarak ( :)) evet ebay dergi uzmani yapti beni :)) ) daha uygun fiyata alabiliyorum. ;)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Yukarıda ki yorum gibi ben de vintage kelimesi ile arama yaparken rastladım bloğunuza. Sessiz kalsamda takipteyim.

    İstediğim gibi bir şeyler dikebilmek için ders almaya bile başladım. Son zamanlarda ki burda dergilerinde de vintage tarzına yakın modeller bulunmakta. Ama eski dergileri ele geçirmek kadar güzel bir şey olamaz herhalde. Bu düşünce ile ulaşabileceğimi düşündüğüm bir kaç yere gitme planları yapıyorum.Bakalım bulabilecek miyim?

    Bu arada elbisenize hele o puantiyeli kumaşa BA-YIL-DIM! Güle güle kullanın. Darısı başıma :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder