Pazartesi Tasarımları - Home Deco - Eski Koltuktan Yeni Koltuklar..


Aslında bu işlerin içinde en sevdiğim yemek yapmaktır. Yani dikişle, dekorasyonla yemek kadar iddialı değilim :) Seviyorum, kendime sevdiklerime yapıyorum o ayrı. Ama iş yemeğe gelince, sofrayı hazırlamaktan tut, malzemelerin hepsine karşı inanılmaz ilgi ve sevgim var. :) Bu da bir itiraf oldu.

Fakat bu koltukları yaptığımda, koltukları ikeadan çok uygun bir fiyata alıp kumaş geçirdiğime başta kimse inanamadı. Şu beyaz koltuklar bunlar mı diye sorular ve şaşkın bakışları görmek çok hoştu. :)
Beyaz koltuklar zamanla ne kadar temizlesende sararıyor sanki. Neyse, bende çok sevdiğim vintage country tarzı çiçekli kumaşların tasarımcısı tarafından indirime gittiğini görünce düşünmeye başladım.
Biraz korktum başarabilirmiyim diye ama eşimde 'sen yaparsın!', diyince gidip kumaşları aldım.
Sonra küçük koltukların kendi beyaz kumaşları da çıkartmalıydı, onları çıkartıp kalıp aldım.
Ortaya çıkan sonuçlar bunlar..

Eski mobilyalarınızı atmadan önce mutlaka bir kez daha düşünün. ;)

Yorumlar

  1. Ellerine saglik sanki yeni alinmislar gibi gercektende eski koltuklari kaplattiranlari biliyorum ama senin ki ayri bir yetenek cnm ben pek cesaret edemezdim zaten dikisten hic anlamiyorum ama yemek konusunda bende seninle yarisirim herhalde :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder