Bir Fuar, bir yorgunluk bir kahve


Bugün bir fuarın ardından eve vardığımda, elime kahvemi aldığımda, dünyanın en mutlu insanı gibi hissettim kendimi.
Saatlerce gezmek bana göre değilse de, oldukça güzel bir fuardı. Eşim en azından çok mutluydu. Telefonum ise santral gibi susmadı. Arayıp kaynanasına kızan, görümcesine sinirlenen, yolda kalan kim varsa, şehir dışıyım diye beni aradılar.
Şu kaynana görümce muhabbetleri zaten apayrı bir muhabbet.. Başında bela olana Allah yardım etsin.. Kimin başında var acaba...

Bunun dışında bloglarda hep Vogue Türkiye ile ilgili yorumlara rastlıyorum. Ayılan, bayılan, sitem eden, sinirlenen, malı gibi savunan her türlü yorum var.
Ben eksik kalmıyim dedim. Onda sekizi reklam içeren, iskeletlerin kıyafet diye absürd şeyleri taşımasına para bayılmak kendimi iyi hissetmeme neden olmuyor. Ayrıca internet buna benzer meraklarıma cevap verdiği için ihtiyacım yok. Thanks kalsın ;) Daha fazla emek harcanmış, bana yarayan, üretici dergiler var. Bunlardan birini alıp gidiyorum..
Çok uykum var... ;)

Yorumlar

  1. Bir cok bayana gore kaynana ve gorumce konusunda cok sansliyim,super anlasiriz, devamli simartilirim, belki de yabanci olduklari icin..
    Bence ulkemizde bu tarz sorunlar daha cok gibi, ki kendide belkide cekmistir kaynanasindan, gorumcelerinden, kendiler de bayandir, anlama niye iyi gecinmeye calismazlar :)

    Dergi konusunda katiliyorum, kaptirmislar kendilerini, bende eskiden alirdim daha sonra dedigin gibi yaratici dergileri almak beni daha mutlu eder oldu ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bir arkadaşım ülkemizde daha sık yaşanan bu tür olayların eğitimle de alakalı olduğunu söyledi.. Bazılarını görünce bu adam olmaz diyorum ama neyse :)İyi anlaşmana çok sevindim.
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder