Laçin' den alışveriş..

Kısa zaman önce Laçin'den resimdeki saç aksesuarını aldım. Bu ilk alışverişim değildi. Her defasında çok memnun kaldım. Artık yaptığı birşeyi beğenir ve kendime yakıştırırsam hiç düşünmeden alıyorum. Çünkü güveniyorum. Her konuda :) Hani sizde farklı tasarımlar arıyorsanız mutlaka bakın derim.
Zaten üretici yerli yabancı blogculardan alışveriş yapmayı, destek olmayı çok severim. Şimdi kadar hiç hayalkırıklığına uğramadım. Modacılardan tek farklı yanları çok tanınmış olmamaları.. O kadar. Tanınmış olmak ise bazen şans meselesi. . Neyse konuyu çok dağıtmadan Laçin'de alışveriş yapmaya devam diyorum, ona tekrar teşekkür ediyorum.. Siz'de bakın olurmu : http://www.lacintenel.com/

Yorumlar

  1. En iyi günlerde kullanman dileğimle...
    Fotoğrafa bayıldım...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder