Herşey güzel mi?

Bugün güneş sonunda yüzünü gösterdi. Nasıl mutlu oldum anlatamam. Kendimi en az on yaş daha genç ve hissettim. Aşkımla Starbucks'ta bir kahve içtikten sonra hemen ileride bana göz kırpan Zara'ya girdim ve bana annemin çocukluğumdan hatırladığım vintage benzeri bir gömleği alıp çıktım. Ay ne kötü alışverişin mutluluk effekti yaratması. Derken netde blogları gezdim. Ve Elle gibi dergilerin sitelerinde modacıların yeni tasarımlarına baktım. Adı var diye herşeyini beğenmek, moda diye herşeyi beğenmek bana çok uzak.  Bazen öyle saçmalıklar var ki, hiç sorma...
Beğendiklerimden birkaçını buraya ekliyorum.
Elie Saab'ın tarzını beğeniyorum. Tüllerle ve taşlarla işlenen kıyafetleri içimdeki küçük prensesin hayallerine cevap veriyor.
Şu anda gül kurusu şifon bluzlar uçuşuyor gönlümden..


Aldığım gömlek akşam eve geç gelince karanlık çekimle hakkını vermemek gibi bir duruma düşmesin diye erteliyorum..

Yorumlar